maandag 7 maart 2011

adoptie van een fotokodakzakske

Eigenlijk is het helemaal niet eerlijk dat dat kleine fototoestelleke altijd in mijn handtas meegezeuld wordt zonder dat het enige bescherming krijgt.  Vandaar het idee om een fotokodakzakse te maken. Ah ja "maken", want nu ik het naaimachien ontdekt heb is er geen haar meer op mijn hoofd die eraan denkt om zo'n hoesje te gaan kopen, ah neen!
Zo clever om dat zelf uit te denken ben ik niet, de mosterd haalde ik hier.
Toen het fotokodakzakske klaar was bleek dat mijn fotokodakske niet in het zakske paste...  De buitenstof is nogal dik en ook de vulling is nogal aan de zware kant.  Dus bye bye fotokodakzakse...  MAAR aangezien mijn gsm ook zo zielig verloren ligt te gaan in mijn handtas heb ik efkes gecheckt of we geen adoptie kunnen op poten zetten. 
Et voilĂ !
















Met veel tijd en goesting zal ik dan toch maar nog eens een fotokodakzakse maken, beloofd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten