woensdag 30 maart 2011

de kers op de taart

De werken aan het verjaardagskleedje voor ons prinses liggen al een tijdje stil...  Het zoveelste "probleem" heeft me een beetje de moed ontnomen, het rokgedeelte is te lang en nu moet ik ettelijke engelse naden lospeuteren om een juiste hoeveelheid stof van het juiste stuk stof te kunnen afsnijden.  Maar eens dat gedaan is moet ik nog enkel een rits inzetten, het rokgedeelte dichtstikken en een zoomke doen... haha, als dat niet simpel klinkt!

Maar vergis je niet, ik heb helemaal niet stilgezeten!  't Is te zeggen, mijn handen hebben niet stilgestaan...  Ondertussen heb ik het jasje dat niet gebreid maar gehaakt moest worden al volledig afgewerkt! 

Tadaaaaa!!!!



De kleuren zijn niet echt zoals ze moeten zijn in de foto's maar die van de algemene foto komen dicht in de buurt...  En let op de kersenknoopjes, die vind ik supermooi....

Nu nog een mooie bloemenbroche al à la zsazsa en dan is het echt af.... 
Op naar het kleedje dan maar ;-)

4 opmerkingen:

  1. Ha, gevonden! ;-)
    Héél schoon vestje! Ik ben jaloers! Ik heb daar de moed niet voor om daar aan te beginnen! pfff! Chapeau zunne!
    Misschien moet ik u eens zien te overhalen om een ruilke te doen! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben er eerlijk gezegd ook wel content van! En 't ziet er moeilijker uit dan het is en het gaat bovendien veeeeeeel rapper dan breien.

    En voor een ruilke ben ik zeker te vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai, gij zijt gemakkelijk te overtuigen! ;-)
    Zoude dat echt zien zitten een ruilke?
    En wat zoude dan in ruil willen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. tuurlijk dadde! goh wat ik in ruil wil? een schoon omkeerbare tas, want die wil ik maken voor mezelf maar tkomt er niet van en gij hebt daar al ervaring mee hé! Maar eigenlijk is het mij al gelijk, iets krijgen is al fantastisch genoeg op zich! En wat wil jij?

    BeantwoordenVerwijderen