woensdag 2 maart 2011

het allereerste naaionderonsje

Vandaag ga ik naar ons allereerste naaionderonsje.  Samen met een vriendin kregen we het gekke idee om zelf kledij te maken voor onze kinderen.  Enige probleem is/was dat we nog niet echt overweg kunnen met een naaimachine.  De eerste stapjes, of beter steekjes, heb ik gezet in het onderdeel "naaien" binnen de opleiding meubelstofferen.  Hier hebben we toch wel al een kussen leren maken, een heuse rechthoek dan nog wel, met een bies!  Momenteel zijn we bezig aan een zetelhoes voor een zelfgemaakt kinderzeteltje.  Misschien later, mocht het ooit af raken, foto's hiervan!
Dus vanavond vliegen we erin....  Ik kijk er erg naar uit want mijn enkele probeersels hebben me telkens wel bloed, zweet en hopen vragen opgeleverd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten